2 Νοε 2008

Γιατί η Σοφία Αλιμπέρτη χώρισε τον Αλέξανδρο Παρθένη

Φανερά στενοχωρημένος, ο Αλέξανδρος Παρθένης μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του στην Κατερίνα Καραβάτου και στο Κους Κους για τον χωρισμό του με την Σοφία Αλιμπέρτη.

Το μοντέλο-ηθοποιός άφησε να εννοηθεί οτι ο χωρισμός τους δεν ήταν δική του απόφαση, αλλά καθαρά της Σοφίας.

Διαβάστε τα κύρια σημεία της συνέντευξης:


Για τις κακόβουλες φήμες:
«Φυσικά και δεν είναι τίποτα στημένο, είναι κανονικός ο χωρισμός. Δεν έχει ανάγκη να κάνει σκάνδαλα η Σοφία για τα νούμερα»

Πότε χώρισαν:
«Σε λίγες μέρες συμπληρώνουμε ένα μήνα χωριστά»

Πού μένει τώρα:
«Ευτυχώς έχω πολύ καλούς φίλους και την οικογένειά μου που με αγαπάνε και μου συμπαραστέκονται»

Για το δημοσίευμα που τον ήθελε στην εκπομπή της πρώην του, Ναταλίας Γερμανού:
« Δεν θα πήγαινα ποτέ στη Ναταλία όσο είναι απέναντί της η Σοφία»

Τι θα του λείψει από τη Σοφία:
«Ότι κοιμόμουν με έναν άνθρωπο και ήξερα ότι θα ξυπνήσω και θα τον δω δίπλα μου».

Γιατί αποφάσισε να μιλήσει τώρα:
«Ο λόγος που δίνω τη συνέντευξη είναι για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα και επειδή δεν έχουμε δώσει ποτέ δικαίωμα και ήμασταν πολύ αξιοπρεπείς. Είναι μια παράκληση για να μην ξεκατινιαστεί άλλο το θέμα.

Γιατί είπε ψέματα στον Πρωινό Καφέ:
«Το έκανα γιατί δεν ήθελα να το ανακοινώσω. Δεν με ενδιέφερε να μιλήσω για το χωρισμό μου»

Ποιος χώρισε ποιον:
«Μέχρι τη στιγμή που χωρίσαμε την αγαπούσα, ήμουν ερωτευμένος μαζί της»

Τουλάχιστον ο χωρισμός αυτός δεν φαίνεται να έχει καμιά ομοιότητα με το επεισοδιακό διαζύγιο της προηγούμενης χρονιάς.

Περισσότερα Gossip News


Δεν υπάρχουν σχόλια: